No nyt pääsee taas jupiseen. Eilen olin sitten kattomassa sitä heppaa ja ratsastinkin sillä. Oikein mukava hevonen "Korppu" oli vaikkakin aika isokokoinen. Ratsastus sujui ihan hyvin, paitsi ravi tuntui alkuun aika vuoristoradalta. Aluks mä hytkyin ravissa kuin mikäkin perunasäkki, kun se oli niin isoa. Talli oli myös kiva, siellä oli pari kuttua, kissoja ja kaneja hevosten lisäksi. Siellä oli myös aivan ihania shettiksiä, yks niistä oli niin pieni ja pörröinen, että sen mahakarvat melkein hipoivat maata. Luultavasti meen sinne joskus toistekin, oli niin mukava polle ja omistaja. Ehkäpä mä joskus saatan tottua sen raviinkin ;) Matka sinne talliin vaan on niin harmittavan pitkä.
Eilen käytiin rokottamassa koirat eläinlääkärillä melkein heti, kun tulin tallireissusta. Muuten meni ihan hyvin, mutta Otto vähän haukku, kun odotushuoneessa oli musta pikkukoira. Tais se pikkukoirakin vähän metelöidä. Mä menin sitten pihalle Oton kans vartoon vuoroa. Siinä pihalla yks ukko, joka oli ollu hakemassa koiralleen ruokaa, kysy minkä rotunen koira Otto on. Mä sanoin, että sekarotunen, mutta emä on suomenlapinkoira. Ukko tykkäs, että Otto on mukavan näköinen koira.
Illalla sitten vielä siivottiin koko talo, sellanen päivä oli eilinen. Saatan tänään jupista vielä uudemman kerran.
Minkäs kuvan mä tähän keksin..
Siinähän se Otto on ja takana mäen alla Venkoiluhuone
411563.jpg