Taidan olla vähän kipee, kun aamulla jo herätessä kurkkua vähän kärvisteli. Toivottavasti menee nopeesti ohi.. Aamulla oli tarkotus nousta ajoissa lukemaan, mutta kännykästä oli akku loppunut, eikä se ekan piippauksen jälkeen enää herättäny. En ole oikein mitään tehnyt tänään, paitsi eläimiä hoidellu, lehtiä lukenu ja roikkunut netissä. Kyllä mä lisäks olin ottamassa eläimistä kuvia, kun halusin Keekosta vähän paremman kuvan.. Selasin mä myös Annin valokuvia ja skannasin sieltä jotain kuvia koneelle. Oon nyt taas väärällä koneella, niin en voi laittaa tähän mitään hauskaa kuvaa.
Ainiin, lisäsin mä tänne jotain "sivuja" eläimistä, ne löytyy tuolta reunasta.
Noihin Kettumäen kuva-arvotuksiin liityen, voisitte arvata missäpäin vuohet on tässä kuvassa lenkillä..
Kuvassa Manta ja Elviira.
391849.jpg
Hienosti muuten kävijälaskuriin pukkaa numeroita ;)