Huomenna siis äikän esseekoe. Ens viikolla sen lisäks fysiikka ja matikka. Tänään oon vähän lueskellu vanhoja äikän aineita ja kattonut tyypillisempiä virheitäni, jotta huomenna osais välttää niitä. Muuten en ole sen kummemmin valmistautunut. Fysiikkaa en ole lukenut juuri lainkaan, mutta oon alunperin päättänyt jättää sen vähän vähemmälle. Matikkaa oon lukenut jonkin verran ja lisäks laskenut vanhoja yo-tehtäviä. Kemiaa ehdinkin vielä kertaileen viikon päästä, kun se on vasta keskiviikkona 21. päivä. Kemia on mun tän kevään lemppari aine ja oon käynyt pakollisten ja syventävien lisäks siitä pari työkurssia.
Kirjoitusten jälkeen alkaakin olla kevät jo aika pitkällä, jos samaa vauhtia jatkuu. Tänään nimittäin järveltä kuului jo lokkien kirkumista ja lumetkin on sulanu kovaa kyytiä. Kirjotusten jälkeen alan varmaan taas kaiveleen multia ja kylvään kaikenlaisia siemeniä. Ainakin jotain yrttejä kasvatan ja tomaatin taimia kasvihuoneeseen, ehkäpä jotain muutakin.
Kohta alkaakin puskea maasta näitä
133355557_1eeb14715c.jpg
(kuva Googlettamalla)