Osallistun nyt tälläiseen blogeissa pyörineeseen "meemiin" (mistäköhän sekin sana tulee?). Seitsemän faktaa jupisijasta:

1. Nukun aina kännykkä tai rannekello tyynyn vieressä. Herätessäni katson aina ensimmäisenä kelloa. Jos olen lähdössä jonnekin, lasken aina minuutit tai tunnit, kauanko saan vielä nukkua.

2. Minulla on paha tapa lähteä aina viime hetkellä joka paikkaa. Esimerkiksi kouluaamuina, kun kuljin vielä bussilla, saatoin nousta sängystä vasta 20min ennen pysäkille juoksemista (Torkkua oli käytetty niin monta kertaa, että oli jo pakko nousta). Kävin pikaisesti suihkussa, vedin vaatteet niskaan ja nappasin leipäpalan ja usein juoksin leivän kanssa pysäkille. Rutiinista tuli niin tiukka, että jos joskus heräsinkin reilusti aiemmin, jäi liikaa lotvimisaikaa. Silloin saatoin unohtua lukemaan sanomalehteä niin, että joka tapauksessa tuli kiire. Koulukamppeet ja yleensä vaatteetkin olin jo laittanut tai miettinyt edellisenä iltana.

3.  Olen erittäin laiska siivoamaan. Pesen pyykkejä tai laitan tiskejä paljon mieluummin kuin imuroin. Sitävastoin tykkään pitää kaappini järjestyksessä.

4. Pyykkejä levitettäessä minun on aina käännettävä kaikki vaatteet oikeinpäin. Yritän levittää  vaatteet mahdollisimman suoriksi, enkä yleensä silitä niitä juuri koskaan, vaan käärin ne suoraan telineestä kaappiin.

5. Nää on tosi vaikeita.. No, tykkään enemmän luonnon kukkaniitystä kuin  lyhyeksi kynitystä nurmikosta. Olen ehkä tullut tässä asiassa vuohiin.

6. Olen kasvissyöjä. Pidän eläimistä, enkä voi kuvitella syöväni niitä. Käytän kuitenkin omien kanojen munia ja silloin tällöin kalaa, jotta ei jatkuvasti tarvitsisi syödä vitamiinipillereitä.

7. Olen jo useamman kerran menettänyt hermoni ja päättänyt lopettaa koko blogin pidon. Silti olen aina jatkanut, viimeistään muutaman päivän päästä.

Tästä saa kuka tahansa napata ja tehdä. Laita kuitenkin kommenttilootaan linkki, niin tulen katsomaan paljastuksiasi =)