Nettielämä on nykyään vähän rajottunutta, kun ei oo omaa konetta, mutta viikonloppusin voin netteillä, jos oon täällä (Jkl) ja viikolla koulun atk-luokissa. Elämä on nyt vähän pelkistettyä, vaikka yllättävän hyvin oonkin viihtynyt kaupungissa. Ulkoiluakin oon harrastanu kissan lenkittämisen muodossa ;) Oon nyt pikkuhiljaa alottanu taas lenkkeilynkin kunnolla. Niin ja tallilla oon käyny kerran viikossa, sinne körötellään yhteensä tunti parilla eri bussilla, siivotaan talli, käydään ratsastamassa ja körötellään takas tunnin verran. Pari kertaa oon "joutunu" lypsään taliilla majailevat pari kuttua, kun omistajalla on ollut kiireitä. Välillä pidän niitä tallissa vapainakin, kun siivoilen, mutta kumpaakin erikseen, kun en jaksa kuunnella niitten sarvien ryskytystä.
Kissa on harrastanu koko talven lauteilla, nukkumista maton ryttäilyn, pikkusten ulkolenkkien ja foliopallojen metsästyksen lomassa. Ai niin, vakiojuttu on piiloutua nurkan taakse ja säikäyttää viattomat ohikulkijat. Kameran avulla on kertyny jo jonkinlainen kokoelma kisun hienoja nukkuma-asentoja. Tässä niistä yks:
1337493.jpg
Edelleen sama
1337517.jpg
Täytyy jatkaa juttujen höpisemistä joskus toiste. Latailin paljon kuvia valmiiks blogiin, niin voin niitä laitella pikkuhiljaa, kun ehtii.